Felhívások
-
Közzétéve: hétfő, szeptember 15, 2025 - 15:47
-
Közzétéve: péntek, szeptember 12, 2025 - 11:48
**************************************************************
-
Közzétéve: hétfő, szeptember 8, 2025 - 11:29
Tisztelt Ügyfeleink!
A Regio-Kom Nonprofit Kft. értesíti Ügyfeleit, hogy a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.– mint 2023. július 1-től a hazai hulladékgazdálkodási rendszer környezeti és gazdasági szempontból is fenntartható működtetéséért felelős társaság – a hulladékszállítási szerződéssel rendelkező ügyfelei részére térítésmentes használatra biztosít 240 liter űrtartalmú szabványos szelektív hulladékgyűjtő edényt a szelektív hulladék ingatlanon történő gyűjtéséhez.
Az új szelektív hulladékgyűjtő edényt mindazon ügyfeleink részére biztosítjuk, akik a kommunális hulladékgyűjtésben szerződött ügyfeleink.
Lakossági és költségvetési szervként regisztrált ügyfeleink ingatlanonként 1 darab 240 liter űrtartalmú szabványos szelektív gyűjtőedényre jogosultak.
Átadás helye:
Jászszentandrás Polgármesteri Hivatal udvara
(5136 Jászszentandrás, Rákóczi út 94.)
Átadás időpontja:
2025. szeptember 13. (szombat) 8:00 h – 12:00 h
2025. szeptember 16. (kedd) 8:00 h – 18:00 h
2025. szeptember 19. (péntek) 8:00 h – 14:00 h
2025. szeptember 23. (kedd) 8:00 h – 18:00 h
Ezt követően a Regio-Kom Nonprofit Kft. telephelyén (5141 Jásztelek, Külterület 090/2) vehető át előre egyeztetett időpontban.
Fontos! Az edény 240 liter űrtartalmú (duplája a 120 literes kommunális edényzetnek), ezért az elszállításához arra alkalmas szállítójárművel érkezzen.
Az új szelektív hulladékgyűjtő edényt lakossági ügyfeleink, lakcímkártya és személyigazolvány bemutatását követően személyesen vehetik át.
A nem saját tulajdonú ingatlan esetén meghatalmazás bemutatásával. (Meghatalmazás elérhető: Regio-Kom Nonprofit Kft. ügyfélszolgálatán és az alábbi weboldalról letölthető: www.regiokomkft.hu/Letölthető dokumentumok/Szelektív kuka átvételéhez meghatalmazás, valamint az edényzet kiosztásánál is hozzáférhető.
Amennyiben a szerződő fél helyett mást bíznak meg az edényzet átvételével, abban az esetben csak a szabályosan kitöltött MEGHATALMAZÁS nyomtatvánnyal rendelkező személy jogosult az edény átvételére. Kérjük, hogy a helyszínre kitöltött és minden aláírással ellátott meghatalmazással szíveskedjen érkezni.
Amennyiben más nevén szerepel a szerződés vagy a meghatalmazáson nem egyeznek az adatok az Ügyfél által közölttel, az edényzet NEM ADHATÓ ÁT! Ebben az esetben az Ügyfélnek fel kell keresnie a Regio-Kom Nonprofit Kft. ügyfélszolgálatát, ahol intézheti a szolgáltatásban bekövetkezett változásokat, illetve az edényzet kiosztásánál is lehetséges a változás bejelentése.
A sárga szelektív hulladékgyűjtő zsákot felváltja a szelektív hulladékgyűjtő edényzet. A szelektíven gyűjtött hulladékot a területi szolgáltató továbbra is a már megszokott, hulladéknaptárban megadott szelektív gyűjtési napon szállítja el. A kihelyezett edényen felüli többlethulladék továbbra is kihelyezhető átlátszó zsákban a kuka mellé, azaz továbbra is mennyiségi korlátozás nélkül szállítjuk el a szelektív hulladékot. Az új szelektív hulladékgyűjtő edénybe csomagolási műanyag, fém és papír hulladék gyűjthető, amellyel kapcsolatosan minden információ elérhető a hulladékgyűjtő edényhez mellékelt szórólapon és a MOHU honlapján a www.mohu.hu weboldalon.
Az átadott új szelektív hulladékgyűjtő edények a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. tulajdonát képezik, ezért kérjük annak rendeltetésszerű használatát és állapotának megőrzését.
Köszönjük, hogy a hasznosítható hulladékok szelektív gyűjtésével hozzájárul természeti kincseink közös megóvásához és hogy ezáltal tiszta, környezetbarát országot, felelősségteljes társadalmat építhetünk.
REGIO-KOM Nonprofit Kft. Jásztelek
>>Meghatalmazás ide kattintva is letölthető<<
****************************************************
-
Közzétéve: kedd, szeptember 2, 2025 - 14:39
Eboltás
Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a veszettség megelőzése érdekében a kötelező eboltásra a következő időpontokban és helyszíneken kerül sor:
2025. szeptember 15. hétfő
9.00-10.30 COOP-ABC
17.00-18.30 COOP-ABC
2025. szeptember 16. kedd
9.00-10.30 Vadász Büfé
17.00-18.30 Vadász Büfé
2025. szeptember 18. csütörtök
17.00-18.30 COOP-ABC
2025. szeptember 20. szombat
9.00-10.30 Vadász Büfé
Az oltásokat Dr. Székely Róbert állatorvos végzi.
Telefonos megkeresés esetén a doktor úr házhoz megy: +36-30-424-3939
Az oltás díja: 6.500 Ft ebenként
A féreghajtás díja: 200 Ft / 10 testsúly kilógrammonként.
Kérjük a korábban kiállított, sorszámozott kisállat egészségügyi könyvet (oltási könyvet) hozzák magukkal. Eboltási könyv pótlása: 500 Ft
Tájékoztatjuk az ebtartókat, hogy a 164/2008. (XII.20.) FVM rendelet alapján a veszettség elleni védőoltás minden 3 hónaposnál idősebb ebnél kötelező.
A 81/2002. (IX.4.) FVM rendelet értelmében 2003-tól kötelező az ebek féregtelenítése, amely a védőoltás beadásának feltétele.
A 41/2010 (II.26.) Korm. rendelet 17B § (1) bek. feltétele értelmében a 4 hónaposnál idősebb eb csak chippel megjelölve tartható.
**********************************************************************
-
Közzétéve: hétfő, augusztus 18, 2025 - 14:39
-
Közzétéve: csütörtök, augusztus 7, 2025 - 11:22
-
Közzétéve: csütörtök, augusztus 7, 2025 - 11:19
-
Közzétéve: szerda, július 16, 2025 - 09:16
>>Plakát letölthető ide kattintva<<
*****************************************************************
-
Közzétéve: kedd, július 8, 2025 - 13:24
-
Közzétéve: szerda, július 2, 2025 - 11:39
-
Közzétéve: csütörtök, június 5, 2025 - 14:38
-
Közzétéve: hétfő, június 2, 2025 - 08:35
A Kormány által 2015. évben meghirdetett „Földet a gazdáknak!” Program folytatásaként az Agrárminisztérium nyilvános árverés keretében ismét értékesíti a Magyar Állam tulajdonába és a Nemzeti Földalap vagyoni körébe tartozó 10 hektár térmértéket meghaladó arra kijelölt földrészleteket - összhangban a kormányzati földpolitika életképes méretű kis- és közepes gazdaságok létrehozásának és támogatásnak, a helyi gazdák földhöz juttatásának kiemelt céljával.
Az árverési hirdetmények kifüggesztésére 2025. május 30. napján az Agrárminisztérium honlapján (https://foldalap.am.gov.hu/arveresek) került sor.
Az árverések időpontjáról és helyszíneiről a hirdetmények adnak pontos tájékoztatást. Az árverések lebonyolítására 2025. július 01. és 2025. július 11. napja között kerül sor országosan, melyeket közreműködő szervként a fővárosi és vármegyei kormányhivatalok bonyolítanak le közjegyzők jelenlétében.
>>A részletes hirdetmény ide kattintva olvasható<<
***************************************************
-
Közzétéve: csütörtök, május 29, 2025 - 09:19